خدااا اندازه ی هزار سال باهات حرف دارم....

یعنی چه؟

خیلی جالبه!!!!!

خدا  آدم ها رو خلق می کنه که بیان رو زمین گناه کنن....

امروز یه بچه ی تازه به دنیا اومده رو دیدم پیش خودم گفتم شروع شد...اول بدبختی هاش شروع شد.

زندگی کردن تو این دنیا کار آسونی نیست خیلی باید ملاحظه کار باشی که جزو خوب ها در بیای....خیلی سخته.

خدای مهربونم این چه رسمیه که داری ؟! چرا این طوریه؟!آدم ها به دنیا میان برای چی؟ برای این که حرصت بدن برای این که موقع رفتن نتونن از این دنیا دل بکنن...مثلا من اگه نبودم چه فرقی میکرد ...چی می شد ...خیلی هم به نفعم بود ..نمی گم هیچ دلخوشی ندارم ها ...کفر هم نمی گم ...نمیگم هم که خسته شدم ...نه!فقط مثل چی میترسم از اون ور که هیچ خبری ازش ندارم

دلم به حاله همه ی بچه هایی که تازه متولد میشن می سوزه همشون غافل از این دنیان که چه نامردی هایی رو پشت چهره ی ظاهراً قشنگش پنهون کرده.تو این دنیا هیچ خبری نیست حلوا هم خیرات نمیکنن.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد